Siri heter jeg, og er 43 år gammel. Jeg bor i Meråker med mine tre flatter, og jobber som spesialhelsefagarbeider ved sykehjemmet her på avdeling for aldersdemente.


Jeg er eier av Beatrix- Just Add Water Cape Of Good Hope,Brorsan- Arminzeras Like Asfaloth og Mally - Arminzeras Make The Most Of It. Tidligere har jeg hatt flere flatter, som oftest flere enn én om gangen. Min første egne flat fikk jeg i 2005. Vilja - Arminzeras Belladonna Took.


Beatrix er min sjette flat, og er nå fire år gammel. Hun kommer fra Kennel Just Add Water i Nederland. Etter å ha beundret Beatrix sin vakre mamma Featherstone's Wintersun fra hun var valp, var det ikke vanskelig å ønske seg en valp etter henne. Hennes pappa, Wistaston Jet's Legacy, er en vakker og kraftfull hannhund som er sønn av en av mine store favoritter, Ch Vbos The Kentuckian (Best In Show på verdens største hundeutstilling, CRUFTS). Beatrix kalles til daglig for Bea og er en meget typisk flat med sitt gode humør.


Brorsan har passert to år og er en hund som bare måtte bli igjen hos meg. Jeg hadde ikke tenkt å beholde egen valp fra kullet vårt født i 2023, men Brorsan var en helt spesiell valp som jeg så hver eneste gang jeg besøkte valpene hjemme hos Mari. Jeg pleier å si at "vi valgte hverandre". Hans vinnende vesen har han beholdt, og det nære forholdet mellom meg og han har absolutt bestått :)
Mally er seks måneder, og er en valp fra Bea sitt første valpekull, etter Ch Coastalight Island Highway - Taisto. Hun har en væremåte som passer utmerket inn i min lille flokk. Er veldig positiv til alle aktiviteter hun blir introdusert for, og det er utrolig artig å trene med henne. Er veldig glad for at hun ble igjen her hjemme, og gleder meg til tiden framover.


F.v. Egil, Vilja, Lisa og Iris. Gode minner 😊

F.v. Egil, Vilja, Lisa og Iris. Gode minner 😊
Jeg og Lisa på kenneltreff

Jeg og Lisa på kenneltreff